Kargo ve Teslimat Hakkında

 

Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

 

Sitemiz üzerinden vereceğiniz siparişleriniz Yurtiçi Kargo firması ile gönderilmektedir. 

 

Kargo ücreti ne kadar?

 

Sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişlerde Türkiye içi tüm şehirler için kargo ücreti sepetinizde görünmektedir. Ayrıca 600 TL ve üzeri tutarda olan alışverişlerinizde kargo ücreti tarafımızdan karşılanmaktadır. 

 

Siparişimi verdim, bundan sonra ne olacak?

 

Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız e-mail adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını belirten bir e-mail gönderilecektir. Müşteri temsilcilerimiz siparişinizi en kısa sürede sorunsuz bir şekilde size ulaştırmak üzere ürünlerinizi hazırlayacak ve kargoya verecektir. Siparişiniz elimize ulaştıktan sonra, üründe herhangi bir problem olmadığı takdirde 1-3 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde tarafımızdan size tekrar bir e-mail yollanacak ve kargo hakkında bilgilendirilmeniz sağlanacaktır. 

  

Siparişimin durumumu nasıl takip edebilirim?

 

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz tüm siparişleri üyelik girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfanızda bulunan siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz. 

Üye olmadan alışveriş yapan müşterilemiz için ise anasayfada bulunan kargo takip bölümünden siparişlerinizin durumunu mail adresinizi ve sipariş numaranızı girerek takip edebilirsiniz.

 

Siparişim kargoya verilmiş. Durumunu nasıl kontrol edebilirim?

 

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişinizin takibini sitemize üye olanlar için üyelik girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfanızda siparişleriniz listelenmektedir. 

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişinizin takibini sitemize üye olmayanlar için anasayfada üstte bulunan Kargo Takibi bölümünden mail adresinizi sipariş numaranızı kullanarak siparişlerinizi listeleyebilirsiniz.

Kargoya verilen siparişinizin yanındaki kargo linkine tıklayarak, siparişinizin kargodaki durumunu takip edebilirsiniz. 

 

Siparişim teslim edilmedi ne yapabilirim?

 

Adreste bulunmadığınız takdirde kargonuz “teslim edilmedi” olarak işaretlenir ve geri döner. Bir sonraki iş günü tekrar adresinize getirilir.Kargo şirketi ile irtibata geçerek gelecekleri saat hakkında ön bilgi alarak, paketinizin sizin icin uygun bir saatte teslim edilmesini sağlayabilirsiniz. İkinci kez gelindiğinde adreste bulunmamanız durumunda takip eden 3 iş günü boyunca bağlı olduğunuz kargo şubesinde bekletilir. Devamında teslim almadığını ürünler ise tarafımıza iade edilir.

 

Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

 

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tuttururarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR